
Διαθέσιμες Θέσεις Εργασίας
Aρμοδιότητες της θέσης:
- Έρευνα, ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων στην κατηγορία των παιχνιδιών
- Σχεδιασμός, συντονισμός και παρακολούθηση όλων των απαιτούμενων εργασιών για την δημιουργία/παραγωγή νέων προϊόντων
- Παρακολούθηση πορείας νέων προϊόντων και αξιολόγηση υφισταμένων
- Σχεδιασμός στρατηγικής προϊόντων, product mix, κοστολόγηση, προϋπολογισμός κ.α.
- Λήψη δειγμάτων ή συντονισμός διαδικασίας για ετοιμασία δειγμάτων/ Παραλαβή και ποιοτικός έλεγχος δειγμάτων και ετοίμων προϊόντων
- Καθορισμός των προδιαγραφών σχεδιασμού προϊόντος/ συσκευασίας
- Αναζήτηση προμηθευτών και επαφή μαζί τους για λήψη οικονομικών προσφορών και διαπραγμάτευση τιμών
- Υλοποίηση ερευνών αγοράς και ανάλυσης ανταγωνισμού
- Σύνταξη πλάνου μάρκετινγκ
- Brand management
- Επισκέψεις σε κλαδικές εκθέσεις
- Δημιουργία και συντήρηση αρχείων
- Μεταφράσεις manuals
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ – ΤΕΙ με κατεύθυνση σπουδών στο Marketing ή τη Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Επιθυμητή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε τμήμα Marketing ή Product Management εταιρείας με καταναλωτικά προϊόντα ή θέση buyer σε αλυσίδα s/m ή σε εμπορική επιχείρηση
- Υπευθυνότητα, εργατικότητα, οργανωτικότητα, ομαδικότητα
- Δυνατότητα ταξιδιών στο εξωτερικό
- Άριστες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Άριστος χειρισμός Η/Υ, προγραμμάτων MS OFFICE & ERP
Η εταιρεία μας προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Πρόσθετη ιδιωτική ασφάλιση
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
Key Responsibilities:
- Support customers’ requests related logistic, transportation, accounting, sales, EDI or other topics.
- Monitor and register incoming orders, monitor the deliveries to customers’ warehouses, communicate with the transport company and internal logistic department.
- Assist to the verification and confirmation of clients’ accounts balances (receivables, payments etc.).
- Analyze the differences related to prices, quality and quantity issues, access customers EDI platforms. Cooperate with other departments (sales, logistics, accounting) in order to clarify the differences.
- Register differences in ANAF platform for e-transport.
- Assist the sales department in sales processes (offers to clients, data of the products, listing preparation).
- Ensure update information for accurate and real-time stock and database details.
- Monitor and update the data of suppliers and customers.
- Support to reporting activities in the sales department.
Ideal Candidate Profile:
- Previous experience in sales or purchasing administration.
- Very good knowledge of English language.
- Work experience with ERP (SAP – advantage).
- Familiar with ANAF platform for e-transport, e-invoice.
- Ability to work in a dynamic environment and manage different tasks in a short period of time.
- Attention to details and commitment to maintain all reports & situations accurately.
- Good organizational and planning skills.
- Computer literacy (MS Office, email).
Creative Motion Graphic Designer Wanted!
Are you a creative designer with a strong foundation in graphic design, an eye for dynamic motion graphics, and experience in video editing? If you’ re ready to bring fresh ideas to life and create impactful visuals across digital platforms, we want you on our team!
Key Responsibilities:
- Create visually compelling designs across social media, websites, and digital campaigns.
- Develop high-quality motion graphics and video content, from animations to full montages, that elevate our visual storytelling.
- Utilize existing digital assets to enhance new and ongoing projects, ensuring consistency and brand alignment.
- Collaborate closely with the Marketing, Communications Product and Creative teams to develop and execute new creative projects that align with our brand vision and goals.
- Stay updated with design and video editing trends to bring new ideas to the table.
- Manage and organize marketing assets to ensure efficient access and alignment across creative projects.
Ideal Candidate Profile:
- Educational Background: Bachelor’s degree in Graphic Design, Visual Arts, or a related field.
- Experience: 3+ years in Graphic Design with a portfolio demonstrating expertise in motion graphics and video editing.
- Technical Skills: Advanced skills in Adobe Creative Suite (Illustrator, Photoshop, After Effects, Premiere) and familiarity with AI design tools (a plus).
- Additional Skills: Strong knowledge of typography, branding, and color theory.
- Communication: Proficient in English with excellent organizational and teamwork abilities.
- Soft Skills: Critical thinking, creativity, time management, and a passion for pushing design boundaries.
Our company offers:
- Competitive remuneration package
- Group health/ medical insurance package
- Dynamic and challenging working environment
If you’ re ready to take on exciting creative challenges and thrive in a collaborative environment, we’d love to hear from you!
Αρμοδιότητες της θέσης:
- Παραλαβή και αποθήκευση των εμπορευμάτων στον χώρο της αποθήκης
- Έγκαιρη προετοιμασία και εκτέλεση των παραγγελιών της αποθήκης προς παράδοση (picking-packing) σύμφωνα με το καθημερινό πρόγραμμα
- Φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων
- Οργάνωση και χωροταξική διαχείριση της αποθήκης
- Καθαριότητα της αποθήκης
- Απογραφή και έλεγχος αποθεμάτων
- Τήρηση κανόνων ασφάλειας της αποθήκης
Απαραίτητα προσόντα:
- Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολής ΑΤΕΙ με κατεύθυνση σε Logistics
- Επιθυμητή η προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση χρήσης RF Scanner ή PDA
- Επιθυμητή η γνώση χρήσης ERP ή/και προγράμματος διαχείρισης αποθήκης WMS
- Δυνατότητα χρήσης παλετοφόρων
- Ομαδικό πνεύμα και συνέπεια
- Οργάνωση και υπευθυνότητα
- Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου και μεταφορικό μέσο
- Ολοκληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
Η εταιρεία μας προσφέρει:
- Μόνιμη εργασία πλήρους απασχόλησης
- Πρόσθετη ιδιωτική ασφάλιση
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
Key Responsibilities:
- Analyze historical and current financial data to understand the company’s financial status
- Evaluate capital expenditures and depreciation
- Develop predictive financial models to support organizational decision making
- Analyze processes to identify gaps that can improve profit margins
- Establish benchmarks for financial processes
- Track current financial data to alert stakeholders in case of deviation
- Study industry-specific research and available data to predict trends
- Create written reports that enable management teams to make strategic decisions to meet business goals
- Develop forecasting tools to automate financial data analysis
Requirements:
- Bachelor’s degree, preferably with a major in finance, economics or statistics
- Proven 3-year experience working as a financial analyst
- Proven proficiency in spreadsheets, databases and financial software applications
- Excellent reporting, presenting and communication skills
- Understanding of Generally Accepted Accounting Principles
- Ability to work with large datasets
- Strategic thinking and organizational skills
- Proven analytical and financial modeling skills
The company offers:
- Competitive remuneration package
- Group health/ medical insurance package
- Dynamic and challenging working environment
About the job
We are looking for an ERP Administrator who will be responsible for managing the ERP system, which integrates various functions across an organization into one complete system to streamline processes and information across the entire organization.
Key Responsibilities:
- Implementing, configuring, and maintaining ERP software to meet organizational needs and ensure system efficiency.
- Resolving ERP system issues, including software errors, user access problems, and functionality glitches.
- Customizing and modifying ERP system modules according to user requirements and business processes to enhance system performance and user satisfaction.
- Develop and manage customized queries and reports using SQL and other reporting tools.
- Develop and enforce data integrity and security policies within the ERP system to protect sensitive information and comply with regulatory requirements.
- Train and support end-users on the effective use of the ERP system, including creating user manuals and conducting training sessions.
Requirements:
- Proven work experience as an ERP Administrator or similar role.
- Knowledge of : ERP systems, SQL (including creating queries).
- Strong understanding of ERP workflows, including finance, inventory, procurement, and sales processes.
- Strong organizational skills, ability to prioritize, and problem solve when faced with multiple input sources.
- Experience with SAP Business One ERP Support, Crystal Reports or other reporting tools will be considered a plus.
- Excellent oral and written communication skills.
Our company offers:
- Competitive remuneration package
- Group health/ medical insurance package
- Dynamic and challenging working environment

Θέλεις βοήθεια;
Η ομάδα μας είναι πάντα έτοιμη να σας βοηθήσει για οτιδήποτε χρειαστείτε και να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις και τις απορίες σας.